Elektrická přípojka se nacházela na pravoboku. Protože jsem při rekonstrukci přemístil ovládání plynu právě na tuto stranu a přípojka se sem již nevešla, tak jsem ji musel dát jinam. Nejjednodušší bylo dát ji na levobok místo plynu. Od tohoto bodu vedu přípojku do minirozvaděče, kde jsou potřebné jistící prvky. Z tohoto rozvaděče pak přes husí krk ve zvýšeném vstupu do lodi vedu kabel na levobok, kde se nachází nově zásuvky v kuchyni a jsou schované i za opěradlem v salonu. Na pravobok jsem zatím silové zásuvky nedával, protože konstrukce lodi neumožňuje vhodné schování krabic pro zásuvky. Jednu ze zásuvek jsem umístil potom ještě v batistě. Doufám, že se občas bude hodit.
Ještě jsem uvažoval o tom, že bych v salonu i v kokpitu přidal osvětlení na silovou elektřinu, ale bylo by to složité a veškeré osvětlení nechám pomocí LED na 12V.
To, co považuji za zajímavé řešení, je mít elektrickou plotýnku a v případě, že bude loď připojena k elektrické přípojce (v marině), tak místo lihového vařiče používat elektriku.
Elektrické zásuvky jsem zvolil SCHUKO. U nás v ČR se používají zásuvky s kolíkem, ale loď mám v zahraničí a považoval jsem to za lepší řešení.