Plyn

Ovládání plynu bylo původně na levoboku. Několikrát jsem o tuto páku zavadil a neúmyslně změnil výkon motoru. Puntík, který ovládá spojku docela vystupoval a poškrábat nebo si o něj nohu i roztrhnout nebyl problém. Rozhodl jsem se, že ovládání plynu přemístím na pravobok a zapustím ho pod úroveň okolního prostoru.
Chtěl jsem dokonce vyměnit i ovládací páku, ale tu jsem nakonec nechal stejnou.
Z polystyrenu jsem si vyrobil kopyto na plynovou páku a následně jsem i tuto část zalaminoval. Laminoval jsem, dokud nebyla tloušťka cca 8mm. Následně jsem musel na pravoboku vyřízl otvor podle šablony a vytvořený kryt plynové páky tam přilaminovat. Vše je teď hezky skryté a nemělo by se stát, že někdo omylem do plynu šťouchne a změní rychlost. Protože je tento prostor dostatečně velký, tak jsem tady schoval i zásuvku pro autopilota, tlačítko pro nastartování motoru, a i jeho vypnutí. Tyto ovládací prvky byly původně v salonu a představovalo to vždy pro nastartování nebo vypnutí vlézt do salonu.
Protože na pravoboku se nacházela elektrická přípojka a po přesunu plynu na pravobok se tam již nevešla, tak jsem ji musel vymyslet nové umístění. Nejjednodušší bylo dát ji samozřejmě na druhou stranu. Teď je tedy plyn na pravoboku a elektrická přípojka na levoboku.

„jít za svým snem 

Přejít nahoru