Rádio a vysílačka

Na lodi jsem neměl vysílačku. Říkal jsem si, že v dnešní době to není vybavení, které bych mohl ignorovat a zakoupil jsem „Cobra F57“. Klasické rádio na lodi bylo, ale jeho umístění na pravoboku a vyříznutá díra v obložení se mi nelíbila. Kam umístit nové rádio a vysílačku? Na levoboku nad lednicí je otvor do „batisty“, kde je […]

Rádio a vysílačka Read More »

Vchod

Vstup do lodě. V první fázi jsem chtěl udělat dvojitá dvířka. První, která se budou otevírat do stran a druhá, která bude možné uzamknout a budou zašupovací, stejně jako ty původní.Díky tomu, že jsem zvýšil schodiště a chtěl udělat rozevírací dvířka, tak jsem musel upravit i vstup do lodi, protože dveře by se nedaly otevřít

Vchod Read More »

Přepážky

Úplně na začátku rekonstrukce jsem si představoval, že zajedu na čtrnáct dní do Holandska a všechny přepážky vyndám, vyřežu nové z překližky a zase to tam zpět namontuji.Jenže vše nakonec bylo úplně jinak. Odvrtat nýty a vyndat všechny poškozené přepážky nebyla žádná sranda. Vše bylo poctivě zalepeno a vytrhat to nešlo. Musel jsem nakonec jednotlivé

Přepážky Read More »

Plyn

Ovládání plynu bylo původně na levoboku. Několikrát jsem o tuto páku zavadil a neúmyslně změnil výkon motoru. Puntík, který ovládá spojku docela vystupoval a poškrábat nebo si o něj nohu i roztrhnout nebyl problém. Rozhodl jsem se, že ovládání plynu přemístím na pravobok a zapustím ho pod úroveň okolního prostoru.Chtěl jsem dokonce vyměnit i ovládací

Plyn Read More »

Ložnice

V ložnici jsem si myslel, že toho moc předělávat nebudu, ale nakonec se zde změnilo téměř vše.Po boku v horní části se nacházejí kapsy (úložný prostor), které však nebyly obroušené a cokoliv se do nich uložilo, tak se chytalo za nerovnosti sklolaminátu. Samotné otvory byly okousané a ostré. Aby to vše vypadalo lépe, tak byly

Ložnice Read More »

Schody

Prostor u schodiště jsem upravil. Tím došlo k tomu, že je potřeba přidat jeden schod. Protože bylo schodiště poškozené, tak jsem se rozhodl vyrobit ho celé znovu.Potřeboval jsem na to voděodolnou překližku odýhovanou mahagonem a také mahagonová prkna, která jsem použil na jednotlivé schody.Z sololitu jsem udělal v lodi šablonu a podle ní vyřízl základ

Schody Read More »

Rozvod vody

Voda byla z vaku vedena přes levobok k umyvadlu a následně dál ke dřezu. Protože jsem střední část lodi kompletně předělal a umyvadlo umístil nad toaletu na pravou stranu, tak jsem musel změnit i rozvody vody a vše s tím související. Původní vak na vodu zkřehl a popraskal 🙁  . Pořídil jsem tedy nový příďový (trojúhelník) 100l od

Rozvod vody Read More »

Lukny

Nechtěl jsem pořizovat dvě nové lukny na stropy, a tak jsem se rozhodl je opravit. Hliníkový rám i mechanizmus otevírání byl v pořádku. Pouze to bylo hodně zašlé. Těsnění bylo steřelé a popraskané. Samotná výplň (plexisklo) bylo poškrábané a popraskané. Nejdřív jsem si myslel, že vnější rám na lodi nechám a pokusím se jeho vzhled oživit

Lukny Read More »

Okna

S okny to bylo složité. Původní okna byla poškrábaná a popraskaná. Skrz okna do lodi zatékalo, a protože voda kapala i na dřevěné vybavení (přepážky) a kapala hodně dlouho, tak byla i voděodolná překližka poškozena a na výměnu.Kolem oken byla vrstva silikonu, a ještě tam byla páska, která však pronikání vody do lodi také nezabránila.Odmontoval

Okna Read More »

Motor – přeprava

Motor, to je kapitola sama pro sebe.Původní motor v lodi byl Volvo Penta MD6A. První závada, která se na něm projevila bylo prasklé čidlo tlaku oleje. Přes toto čidlo vytékal olej z motoru do studánky. Tato závada byla již při koupi lodě, ale nepřišel jsem na to. Opravit tuto závadu nebyl zase tak velký problém,

Motor – přeprava Read More »

Přejít nahoru